Witaj, ma trochę latek, ale wygląda bardzo ładnie. Szerokości
Ciśnienie doładowania turbiny
Zwiń
X
-
Ciśnienie doładowania turbiny
Moja Czerwona menda:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60507Tagi: Brak
-
-
Ciśnienie doładowania turbiny
Witam Postanowilem wykonac pomiar doładowawnia ( programem do konfiguracji instalacji lpg diego g3 przy pomocy wskaznika podcisnienia w programia ktory wedlug instrukcji dokonuje pomiaru cisnienia w kolektorze dolotowym choc nie jestem pewien czy daje to miarodajny wynik) wartosci ktore uzyskałem podczas odpalonego silnika na postoju to ok 0,38 a w szczytowym momencie uzyskuje wynik 1,90 czy dobrze wnioskuje ze doładowwanie to 0.9bar i czy to nie za dużo?
-
-
jest to mozliwez zeby twoje turbo dmuchneło 0,9 bara ,ale jest mało prawdopodobne i według mnie pomiar cisnienia doładowania przez instalacje lpg jest mało wiarygodny .po zatym przy takim doładowaniu ECU przeszło by w tryb awaryjny i zapisało bład z przekroczenia cisnienia doaładowania .jak masz mozliwosc to zrób logi vagiem z bloku 2 20 31 115 118 .normalnie cisnienie doładowania powino byc 0,5-0,6 bara i przy odcince spasc do 0,3 bara .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Kup przetwornice samochodową i zrób logi bo to wróżenie i gdybanie z fusówOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
nic o chipie nie wiem aby był zrobie logi i do tematu wrócimy dzieki za odpowiedzi aha jeszcze jedno pytanko czy vagiem moge jakos zobaczyc czy było zmieniane cos w sofcie (czy był chipowany)
[ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 14:56 ]
oto wykonane logi robiłem 1 raz wiec jak cos nie tak to prosze nie krzyczec http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120367.html oraz kanał 003 http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120368.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sitonic o chipie nie wiem aby był zrobie logi i do tematu wrócimy dzieki za odpowiedzi aha jeszcze jedno pytanko czy vagiem moge jakos zobaczyc czy było zmieniane cos w sofcie (czy był chipowany)
[ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 14:56 ]
oto wykonane logi robiłem 1 raz wiec jak cos nie tak to prosze nie krzyczec http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120367.html oraz kanał 003 http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120368.htmlOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
ok to chyba o to chodziło http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120380.html http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120381.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sitook to chyba o to chodziło http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120380.html http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120381.htmlOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
auto jest po programie na ok 190-200 koni i faktycznie .auto nie bedzie jezdziło lepiej dopuki przepływka nie bedzie mierzyła poprawnie . w tej chwili mierzy tyle co w zdrowej 150 a powiniwn mierzyc ok 160 g/s . sprawdz szczelnosc cisnieniowo układu turbo jesli bedzie szczelny to przepływka do wymiany , kiedy swiece były wymieniane bo mocno cofa zapłony .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sitopokazuje mi czasami błąd 17705 czyli mozliwa nieszcelnosc a swiecy jakies 15tys temuOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
auto mam 4 lata a teraz sie dowiaduje takich rzeczy (chciałem jakis czas temu chipować) jak masz doświadczenie to moze jakies rady ze znalezieniem nieszczelności. kiedyś próbowałem z tym walczyć za pomocą puszki z wentylkiem wsadzonej w dolot i pompowaniem ale jakos nie wychodziło, ciśnienie schodziło jakby z pokrywy zaworów coś syczało i dałem spokój. w sumie obecnie przebywam w lublińcu czyli nie tak daleko od bedzina może się umówimy na browca i pogrzebanie o octavce
Komentarz
-
-
ja u siebie walczyłem 2 lata z błedem o spaku cisnienia i juz wszyscy rozłorzyli rece i miałem zamiar pozbyc sie tego błedu programowo ale znalazłem przyczene o której nikt nie pomyslał . program wyglonda na w w miare ok bo jest nawet zmienona mapa paliwa w prawidłowy sposób .sprawdz szczelnosc cisnieniowo tak jak robiłes za pomoca puszki i kompresora tylko wyciagnij z tipa zawór DV i odme i zaslep po nich otwory i dopiero zacznij pompowac układ .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81ale znalazłem przyczene o której nikt nie pomyslałOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
jesli słyszałes jak powietze ucieka to spawdz zaworek zwrotny pod kolektorem ssacy w trójniku i zaworeki zwrotne w edżaktorze .
rOBERTO795, u mnie przyczyna błedu o spadku cisnienia mimo ze wszystko było szczelne był zawieszajacy sie zaworek jednokierunkowy od par paliwa ,bład wywalało sporadycznie raz w tygodniu .diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez german81jesli słyszałes jak powietze ucieka to spawdz zaworek zwrotny pod kolektorem ssacy w trójniku i zaworeki zwrotne w edżaktorze .
rOBERTO795, u mnie przyczyna błedu o spadku cisnienia mimo ze wszystko było szczelne był zawieszajacy sie zaworek jednokierunkowy od par paliwa ,bład wywalało sporadycznie raz w tygodniu .OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
zaworki najlepiej jak zdemontujesz i zaczniesz w nie dmuchac ustami sa to zaworki jednokierunkowe wiec w jedna strone beda puszczac powietrze a w druga powiny sie zamykac . w edżaktorze w jednej obudowie sa 2 zaworki po jenym na kazdy kruciec .
tu mas zdjecie tych instalcji odmy http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...9QEwAA&dur=462 interesujace cie zaworki to 035 103 245 a i 058 133 753 b.diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Ja tylko małe co nieco...
ten edżektor to sam z siebie lubi z czasem puszczaćpowietrze ja tak miałem puszczał sam edżektor i to na początku i na końcu
[ Dodano: Wto 02 Kwi, 13 23:30 ]
Ja tylko małe co nieco...
ten edżektor to sam z siebie lubi z czasem puszczaćpowietrze ja tak miałem puszczał sam edżektor i to na początku i na końcu
a jakie jest Jego zadanie to chyba nikt nie wie...
Komentarz
-
Komentarz